2014年7月20日 星期日

童年陰影

細個Patrick讀間幼稚園有考試,番學時間路上總係有架「富豪雪糕」車,當然我會心心眼要我媽即時買雪糕俾我食啦……

但係我媽就話:「要考第一嘅細路先有得食雪糕架!」

跟住我指住車旁邊食緊雪糕個細路女,問我媽:「姐係佢都係考第一?」

我媽:「係呀,佢係考第一先有得食雪糕架。」

然後細路Patrick當然信晒,認定左雪糕這種食物係要考第一先可以食……於是少偷懶,每次為左一個富豪雪糕搏盡考第一 =.=”

(待續)

================================

到中四讀ECON我明左個道理:

考第一先有雪糕增加搏盡考第一的價值,偷懶去玩樂的機會成本上升,自然用少左時間去玩樂。同埋係符合需求定律的。

================================

到大學我開始同學生補DSE ECON,又明多左個道理:

要有incentive令學生考好d,大熱天時雪糕唔可以唔請 (上堂亦會不自覺舉左大量雪糕做例子) =.=”


沒有留言:

張貼留言