2014年10月12日 星期日

【燃燒的火焰】


繼續收到唔少同學查詢有關course事宜

其實想報「intensive」同學要清楚
今年regular的安排特別考慮S6同學的緊急情況,本身得24堂,相等於某些行家所謂「intensive course」的堂數,非常intensive。

Patrick的原則係唔會亂改名目取巧,而同學選補習時亦要留意堂數同內容,唔好只睇名。

S6猶疑報唔報同學,時間的成本不斷增加。遲疑,我只會賺少左少少錢,而你們卻會賠上未來。入得我課室而後悔的,未之有也。

【Online 報名】
https://laspot.wufoo.com/forms/laspot-2014eece/



Micro Regular 本身亦是S5的Regular,到3月會改名銜接宏觀部分,所以S5同學先學好Micro部分我的絕殺skills,完成Micro部分,不必著急。
.
.
.
講番Econ,今日睇左學生的Micro Future Paper MC,亦改完Paper 2,已經有明顯進步,不過步伐不會在此停止。

我喜歡凡事親力親為,必定花時間親自睇學生答的LQ,將每位帶到最高的水平。

做到親力親為的大班經濟導師,我是唯一。
照顧每位門生是導師的基本職責,信不信並不重要,skills是王道,每到放榜自然高下立見。

今天你願意投資在這個機會,放榜你得到的必然可觀。

沒有留言:

張貼留言