2014年10月28日 星期二

【備戰.告急】

昨晚剛剛才跟一眾門生掃平了Fisher Equation,下星期會攻破QTM。告急的從來唔係Patrick,而係仲遲疑緊報唔報的S6同學,時間成本不斷增加,而學額不斷減少。
.
11月份Macro Regular Plan X 會進入 Money & Banking (貨幣與銀行)部分,呢個係每年98%學生都反映搞唔掂的topic。
.
【Regular Course 報名表】

https://laspot.wufoo.com/forms/laspot-2014eece/

.
.
【特別提示】

我重覆:呢個係每年98%學生都反映搞唔掂的topic。

Credit Creation學校教左勁多條式,邊條式先有用你唔知、M1,2,3點用skills分清你唔知、堆terms會點考你唔知、邊d 部分 out-syl你唔知、LQ點數分你唔知,同Market & Price一課一樣出晒事...

已經就到11月,咁嘅狀態點去考DSE?

有系統分類的配套、直接破題skills、用心設計的future paper,將會繼續貫徹整個24堂的Regular。
.
.
【Plan X 時間】第3期:Money & Banking (貨幣與銀行)

10/11 (Mon) 16:45 - 18:00 油麻地 (Live) 名額緊拙~
.
.
p.s.

1.
M&B 只會在Plan X教授,報讀Plan Y 油麻地的舊生,請盡快同報第3期Plan X + Y,以確保學位。

2.
未報【Market & Price答題技巧Workshop】的同學,請自行留意最後加開兩場的時間,把握最後L5/5*/5**機會。
.
.
【Patrick簡介】

• 7 年補習經驗,DSE ECON 學生數以百計

• 高中 4 年經濟全級第一、會考 ECON = A、高考 ECON = A

• 畢業於CUHK Business School ( 中大商學院 )

• 設計教育局 DSE ECON 練習及制作電子教材

• 照顧每個學生需要,為唯一親自批改評估每位門生的大班導師

• 於2013, 2014「青年經濟學人計劃」等多個大型活動講解經濟

沒有留言:

張貼留言