2014年10月7日 星期二

【 學生提問】咩係liquidity (流動性)?


曾經有問題問沙漠water係咪最高liquidity
當然,呢度個liquidity (流動性) 唔係講緊Physics物理野 (物理野當然要去【DSE Physics 物理神技】個Page)

ECON 的 Liquidity (流動性)指的是將asset最快套現變cash的容易程度,越容易變cash就越高。

所以by definition, money (貨幣)係liquidity 最高的資產。
.
.
.
講番regular,下星期全線課程會進入第2期

.Micro 講最重要的market intervention (市場干預)
.Macro Plan X, Y 都會去inflation & unemployment (通脹與失業)

https://laspot.wufoo.com/forms/laspot-2014eece/



入得我課室,每期定會確保每個門生掌握晒skills走出課室。

努力出緊future paper同強化配套
唔好嫌我chur,希望你地會鍾意

沒有留言:

張貼留言