2014年10月5日 星期日

【學生提問】Fisher equation and return (第n次)

三件事:

1.
之前做私補時已經好少失手,S4, S5開始補Econ我可以幫同學執得好完美,但可惜時下很多同學S6先識補Econ遲了點,甚至S6都唔想投資係Econ度,或者最後數月諗住平價雞精班可以保命。

好似今次條問題咁,搞唔掂最多只能L4,相關concept一旦出paper 2,冇人教過你數分,同學又係咪想好似2014 DSE relative price 那題一樣慘烈?

其實各位feel到有地方搞極唔清,或者冇skills做得好慢、唔識答LQ,已經好危險,唔可以由佢或問左就算,根本治標唔治本。
.
.
問:Real rate of return of holding money同nominal rate of return of holding money同opportunity cost of holding money有無分別?

個名都唔同點會冇分別lol...其實今年這條問題我都唔知係答緊第24定25次=_=

.real return (貨幣實質回報) = - inflation rate (通脹率)
.nominal return (貨幣名義回報) = 0
.opportunity cost of holding money (持貨幣機會成本)= nominal interest rate (名義利率)
.
.
下期Macro Plan X 同 Y 都會開始inflation & unemployment (通脹與失業),Fisher equation、QTM係主打,教秒殺skills教數分,要上車係最後機會。

https://laspot.wufoo.com/forms/laspot-2014eece/




2.
本page差不多每天會有DSE Econ技巧同資訊、不定期免費神物活動、最新course優惠,隨時留意著必定有大得著。(好似今次Fisher equation咁,我之前一早有post講過,好明顯同學冇留意)

先like 本 Page,然後在Liked 按Get notifications,必定唔會錯失重要野。


3.
9月開始進入關鍵時刻,每天Patrick忙著為門生製造大量技巧訓練題目,inbox答同學問題時,必以解答門生問題優先(係我門生驚上左fb我唔認得show筆記即可)。

我未必會好快覆到非門生問題,亦唔係應份回答(雖然一般Patrick都會答)。催促我答、放低問題就咁話唔識做又唔講仔細、影相唔旋轉方便我睇、或懷疑用假acc的,我唔會答。有禮貌發問先會答,合情合理。


p.s. 每年都有 冇補我的同學,考完DSE衰左Econ,買番份卷,inbox問我點解某題目會冇分。唔識數分、唔識真正答法、用錯方法讀,結果又點會理想? 恕我直言。

希望備戰2015,16 DSE的同學,及早根治,唔好俾自己後悔的機會。

沒有留言:

張貼留言