2014年8月5日 星期二

今日油麻地上堂同大家拆分,拆左好多題D-S, Elasticity 同 Efficiency 的paper 2 (就快連考評局都拆埋),仲有少少MC skills。這個topic你地會發現我比平常更認真,只因佔20%至24%不容有失,希望大家有空回顧每類型我地的拆分方法同skills,有問題隨時搵我幫手。荃灣Plan A, B同學仔,明日到你地(記得帶上堂notes)

===========================

常常有同學問,其實ECON係咪需要係暑期開始,定係可以用6至7個月完成……

雖然唔係主科,但Econ在DSE的戰略價值非常高,每年肯投資的一定有很大回報。如果有人話你知6至7個月教得晒Micro同Macro,可以係可以強行教晒,但成效不會很大。

在為一個稱職的經濟科導師,地毯式確保自己學生安全跑出係責任,唔細心分類同逐個伏位捉,係冇可能令學生安全入U的。

即使Econ自問了得的同學,也應該知道赤手空拳去對付DSE Econ,很有可能帶來後悔。數據顯示每年最後5**,大部分不是最醒的學生,而是最肯跟我方法做的學生。

===========================
係今次的$55 course,我亦會講下最有效的溫習的步驟同方法,大家一齊加油~

【$55 特別課程 2.5 hrs!!! 】

就當係Regular第一擊,先拿下 Market intervention + Efficiency
(原價$300減到$55賣大包,有優惠當然要拎到盡啦~)

【Econ Summer SPECIAL Course留位表】
https://laspot.wufoo.eu/forms/laspot-summer-special/

名額有限,覺得正就like一like啦,分享俾朋友~ (係朋友先好叫佢地來聽)

(當中有concept部分,即使我Plan A學生都可以報 )

===========================


沒有留言:

張貼留言