2014年8月13日 星期三

【學生提問】 Public good 共用品

問:網上表示PUBLIC BEACH 其實係quasi public good(或其他字眼),但dse範圍只講private / public good. 咁我應該點樣去界分呢(選擇better option既時候)?

Which of the following is an example of public good ?
A. books in a public library
B. a public beach
C. the music of Mozart
D. a piece of abandoned land

下列哪項是共用品的例子?
A. 公共圖書館裏的書籍
B. 公共海灘
C. 莫札特的音樂
D. 一塊荒廢的土地

===================================

Firms & Production Types of goods 產出的種類每年會出一題MC,亦係好多同學到S6到仲搞唔清的地方。雖然這種考法係DSE甚少出現(因為DSE的MC有特定的出法同癖好),但當清清concept啦。

沒有skills,判斷標準好難界定。在這裏不是我的課堂,所以我只能教未係成為我學生的同學:無形之物會比有形之物較為容易類近public good。


而上過我Plan A的同學仔,我講過MC或LQ一個法則去分,而MC的set 題已經有signal提你邊個option 唔揀得,大家應該唔會忘記「公廁」的教訓吧? (唔記得快d睇番Micro Drilling IIa 份notes)

學過考評點set題同對應的skills,這題10秒內已破。

===================================
當然有付出時間心機上Patrick堂聽我指引去攻ECON,自然高下立見。在此俾個L5或以上的機會未報名的同學去爭取:

https://www.instagram.com/dseecon/

沒有留言:

張貼留言