2014年8月10日 星期日

【入U之匙】




Econ 係咪真係冇咁重要?

這位學生雖然成日都好遲向我報平安,而放榜主科出左少少意外(可能因為冇補Billy仔同黃俊安),但係佢就係憑著在ECON唯一的5**,入中大而且入到佢想入的program。

當然每年放榜,我會被chur成Jupas策略分析師=.="

===============================

雖然elective死左不及主科死左咁致命,但戰略上冇econ幫助,想揀好的大學,入想入的系,如果主科遇到阻滯或意外,好多時就係得番econ這科將總分拉高,令你地夠資格去搏到想要的學位及program。

DSE係要有整體策略的,而econ一向都係投資少少有多多回報,每年L5或以上率不斷創新高,係一條穩陣防線。

===============================

近日有好多同學問我有關$55 course、9月 Econ Regular事宜,我在$55 course 堂尾 會順便詳細交代一下我地2015 DSE ECON 的作戰總策略,仲有時間線,大家唔需要擔心,一切掌握之內,讓我為有心考好ECON的你地把關。

同埋有好多同學問..點報$55 course、地點係邊、可唔可以同時報多過一科?

當然可以,仲要快手d搶位,因為好多科都開始爆!!!

【$55 特別課程 2.5 hrs】

(by Patrick Cheung)

主題:Market Intervention 市場干預 + Efficiency 經濟效率

【Econ $55 SPECIAL Course留位表】

https://laspot.wufoo.eu/forms/laspot-summer-special/

名額有限,覺得正就like一like啦,分享俾朋友~ (係朋友先好叫佢地來聽)

地點、場次時間見下面comment圖

沒有留言:

張貼留言