2014年6月26日 星期四

[學生提問] 勞動人口及ASAD

問:我想問下如果政府比多D labour黎做野,咁AD會唔會多左?點解既?

如果政府有輸入外勞之類的計劃,影響的會是AS,AD理應不受影響。


AD是由 (C, I, G, NX) 4大因素所組成,分別代表消費考支出/需求、廠商投資支出/需求、政府的支出/需求、外國人的支出/需求,亦即對整個經濟體貨品及服務的需求。而這4大因素各自有factors影響,例如R利率上升會令I下降。

LRAS受4個因素影響,其中一個是人力資源human captial,輸入外勞令人力資源human captial增加,Yf會增加。同學可參考我之前一個post,有關4大影響潛在產出因素。

https://www.facebook.com/dseeconomics/photos/a.243266569168922.1073741828.242554245906821/288195924675986/?type=1&theater

各位ECON的戰士們,唔想做烈士,記得定時追post喔~~~


https://www.instagram.com/dseecon/

沒有留言:

張貼留言